Jan Řezáč: Laik chce vždy jen to, co viděl u konkurence
Jan Řezáč je konzultant webů. Tedy člověk, který sedí na straně klienta a děsí agentury, jež přicházejí prezentovat návrhy nových webových stránek. Od většiny webdesignerů se liší v několika věcech: bere pouze klienty, kteří to se svým webem myslí vážně, pracuje se špičkami v oboru a vydal první českou knihu o webdesignu.
5 důvodů, proč mít knižní wishlist
Každý máme seznam knížek, které si chceme jednou přečíst. Většina z nás má tento seznam ale jen v hlavě. Lovit v něm, když ho opravdu potřebujete (tedy když stojíte v knihkupectví nebo uzavíráte objednávku na knižním e-shopu), je ale někdy. Sakra, jak se jmenovala ta s tou modrou obálkou…. U nás si můžete svůj knižní …
LookBook #1: Knižní inspirace
Všichni rádi čteme. Že? Znáte ale ten pocit, když přijdete do knihkupectví a …. nevíte, co vybrat! Líbí se vám všechny, nebo žádná, bloumáte policemi a rozmýšlíte, kterou si vzít domů a věnovat ji všechen svůj volný čas. Víme, že vybrat si dobrou knihu je ta nejtěžší část knihomolství. Proto jsme se rozhodli, že vám …
Spouštíme partnerský program: Doporučte knížky a nechte si za to zaplatit!
Máte své webové stránky? Blogujete? Doporučte svým návštěvníkům knihy, které máte rádi! Proč? Protože my vás za to odměníme! 🙂
Knihy, které musíte znát: Branding & Malý princ
Už mnohokrát jsem říkal, napsal a vysvětloval. Že značky jsou jak lidé. Stavím na této premise, jakkoli se někomu nemusí líbit. Kdo chce rozumět značkám, rozvíjet je, měl by začít od porozumění sebe sama, lidí. Ne náhodou je tolik populární nástroj archetypů, ale co je to jiného než lidské příběhy (resp. schemata) ve světě businessu?!
Petra Soukupová vydává knihu pro děti
Dětskou knížkou Bertík a čmuchadlo se na literární scénu vrací úspěšná spisovatelka a scenáristka Petra Soukupová. Po oceňovaných titulech pro dospělé K moři (2007; Cena Jiřího Ortena), Zmizet (2009; Magnesia Litera 2010 — Kniha roku) a Marta v roce vetřelce (2011) napsala Petra Soukupová svou první knihu pro dětské čtenáře.
Hvězdný český podzim: Co vám nesmí chybět v knihovně
Léto nám pomalu střídá podzim a s ním přichází jedno z nejlepších knihomolských počasí roku! Zamračeno & deštivo (odborně knihomoly nazýváno zkratkou zadeš) jsou ideální podmínky k tomu, abychom zalezli pod peřinu s dobrým čajem a začetli se do toho nejlepšího, co nám následující týdny nabídnou. Obzvláště se zaměříme na českou prózu, protože ta je …
Kniha, o které všichni mluví: Web ostrý jako břitva
I přesto, že nejste profesionální webdesigneři, může se vám kniha Web ostrý jako břitva velmi hodit. Její autor Jan Řezáč, známý český konzultant webů, totiž našel skvělý balanc mezi knihou pro odborníky a nadšené amatéry. Kromě obsahu má kniha i skvělou formu, myslíme, že ocenění za nejkrásnější českou knihu je na cestě! 🙂
KNIHY, KTERÉ MUSÍTE ZNÁT: Když budujete svou osobní značku II
Čas se s časem sešel, máme tu druhé pokračování inspirativního seznamu pro brandu—chtivé bez knížek o brandingu. Vítejte! Než se pustím do dnešního čtyřlístku ne-brandových autorů, vraťme se na skok do minula.
Mějte ji doma dřív než ostatní: První česká kniha o webdesignu
Co Čech, to webdesigner. Weby navrhují elektrikáři i instalatéři, váš učitel na střední, soused, aktivní prateta. To ovšem neznamená, že jejich weby přinášejí smysluplné výsledky. Chcete tvořit weby ostré jako břitva? Pak potřebujete vystoupit z davu nadšených laiků.
Velká soutěž pro fanoušky Sin City!
Již ve čtvrtek jde do kin nový film Roberta Rodrigueze Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil. V pokračování kultovního snímku Sin City se v několika propojených povídkách film vrací do Města hříchu plného gaunerů, svůdných tanečnic, zkorumpovaných policistů, ozbrojených prostitutek a zlomených srdcí.
Dnes je Den nepřečtených knih! Zasoutěžte si s námi
Věříme, že knihy by se neměly jen nakupovat. Měly by se hlavně číst. 28 % knih, které máme doma, je prý nepřečtených. Změňme to! 🙂 Pojďme dnes dočíst knihy, které na nás čekají na poličce nebo nočním stolku.
Výherci #letnicteni I., II., III., IV, V
Na konci minulého měsíce jsme vás vyzvali, abyste se s námi podělili o letní čtenářskou pohodu. Konečně tu máme první výherce! 🙂 Děkujeme za nádherné fotky, které nám posíláte, je vidět, že si #letnicteni opravdu užíváte! 🙂
Hledáme junior markeťáka!
Hledáme dalšího skvělého člena do našeho pražského týmu! Tentokrát je u nás volná židle pro part-time knihomola, který by měl čas na dvacet hodin týdně a bavilo by ho pomáhat nám s marketingem. Rádi bychom u nás měli studenta, který má rád nejen knihy, ale který také rozumí základům marketingu. Takové docela malé cool markeťátko. …