Martinus spustil nejtěžší knižní kvíz
„První Knižní výzva vzbudila mezi internetovými uživateli velkou odezvu, soutěžily tisíce lidí a #kniznivyzva se stal dokonce nejpoužívanějším hashtagem na Twitteru. Proto jsme se rozhodli soutěž uspořádat znovu,“ říká Dušan Murčo, country manager internetového knihkupectví Martinus.cz.
Soutěžící budou muset opět odpovídat na vědomostní otázky ze světa literatury, ale budou také muset prokázat, že se vyznají ve světě internetu. Kvíz bude obsahovat dohromady 50 otázek, ve hře budou dohromady knihy za 30 tisíc korun. „Vyřešení některých úloh soutěžícím zabralo i celé hodiny, na Facebooku a Twitteru zveřejnily tisíce komentářů,“ doplňuje Murčo.
Soutěžící najdou nové otázky každé pondělí na internetové adrese www.kniznivyzva.cz. Partnerem soutěže jsou vydavatelství Baronet a Beta. Kampaň navrhla agentura Zaraguza Digital, která se o značku Martinus stará už tri roky na Slovensku a spolu s otevřením české pobočky v Praze rozbíhá také komunikaci Martinus.cz. Společně už vytvořili kampaně jako např. Nejdelší banner na světě, Antistresové Vánoce, Knihoskop nebo Den nepřečtených knih.
O Martinus.cz
Martinus.cz je internetové knihkupectví, které bylo v České republice spuštěno v roce 2012 a nabízí přes 120 000 titulů. Jedná se o pobočku slovenského knihkupectví Martinus.sk, které je nejoblíbenějším internetovým obchodem na Slovensku. V České republice o sobě Martinus dal již několikrát vědět např. knižní hrou Knibohěžník.cz či organizací Dne nepřečtených knih, nebo prvním kolem Knižní výzvy.