Získali jsme nominaci na cenu Marketingový počin roku!
Chceme se s vámi podělit o radost. Získali jsme nominaci na ocenění Marketingový počin roku 2013/14 za Českou a Slovenskou republiku. O výsledku této soutěže rozhodnou účastníci 15. ročníku konference Marketing Management v přímém hlasování.
Finalisté vzešli z výzkumu GfK Czech a GfK Slovakia, který mapuje zajímavé marketingové aktivity na českém a slovenském trhu za posledních 12 měsíců z pohledu spotřebitelů. Nominováni s námi byly ještě firmy Hyundai a Vodafone. Slovenské barvy budou reprezentovat zástupci Martinus.sk, Slovak Telekom a Tesco Stores SK.
Do finále jsme se probojovali díky on-line kampani Největší knižní hrdina, v rámci které spolu oblíbené knižní postavy soupeřily v duelech a čtenáři tipovali vítěze. Spotřebitelé ocenili nápad, napínavý průběh, grafické zpracování i notnou dávku zábavy. Soutěž vystihuje výrok respondenta: „Vtipné a inteligentní. Přesně se trefilo do zájmu milovníků knih. A nikdo nikoho do ničeho netlačil!“ O mimořádném zásahu knižního hrdiny svědčí jeho vítězství v kategorii ON-LINE jak na českém, tak na slovenském trhu.
Již podruhé se organizátoři konference Marketing Management spojili s výzkumnou agenturou GfK, aby v zájmu obohacení programu konference a v duchu jejího ústředního tématu „Jak zaujmout v překomunikované době“ vytipovali marketingové aktivity, které na českém a slovenském trhu v uplynulém roce nejvíce zaujaly spotřebitele.
Zdroj: http://bit.ly/1s31STP