Jan Řezáč: Laik chce vždy jen to, co viděl u konkurence
Jan Řezáč je konzultant webů. Tedy člověk, který sedí na straně klienta a děsí agentury, jež přicházejí prezentovat návrhy nových webových stránek. Od většiny webdesignerů se liší v několika věcech: bere pouze klienty, kteří to se svým webem myslí vážně, pracuje se špičkami v oboru a vydal první českou knihu o webdesignu.
KNIHY, KTERÉ MUSÍTE ZNÁT: Když budujete svou osobní značku II
Čas se s časem sešel, máme tu druhé pokračování inspirativního seznamu pro brandu—chtivé bez knížek o brandingu. Vítejte! Než se pustím do dnešního čtyřlístku ne-brandových autorů, vraťme se na skok do minula.
Mějte ji doma dřív než ostatní: První česká kniha o webdesignu
Co Čech, to webdesigner. Weby navrhují elektrikáři i instalatéři, váš učitel na střední, soused, aktivní prateta. To ovšem neznamená, že jejich weby přinášejí smysluplné výsledky. Chcete tvořit weby ostré jako břitva? Pak potřebujete vystoupit z davu nadšených laiků.
KNIHY, KTERÉ MUSÍTE ZNÁT: Když budujete svou osobní značku
Taky chcete budovat značku? Nedejbůh tu svoji? Čtěte dál! Slyšeli jste o tom v poslední době spoustu? Zdá se vám, že vlastní značka je prima nezbytná věc? Hledáte tištěného průvodce, který vás nástrahami této značkové bažiny provede spolehlivě na druhou stranu? Dál nečtěte. A nebo jo, zkuste to, ale víc než na odpovědi se připravte na …
Nechte se provést dějinami pirátů
Poslední dobou se zaobírám odbornými knížkami víc, než beletrií. Což je určitě chvályhodné – většinu z toho totiž využiju ve škole (nebo si to aspoň namlouvám) – ale co si budeme povídat, beletrie je beletrie. To jsem si říkala, když jsem otvírala šestisetstránkovou bichli s názvem Pirátství. Bude to možná fajn, ale nějaký pořádný komplikovaný …
Jak stvořit pecku na trhu?
Jonah Berger se dlouhodobě zajímá o působení společnosti na chování a rozhodování jedince, způsob šíření informací mezi lidmi a vliv médií. Ve své knížce rozebírá zapeklitý problém nás všech, kteří občas zatoužíme start-upovat, uvádět na trh nové produkty, zvyšovat povědomí o značce či službě, dělat kvalitně marketing … prostě vydělat víc pěnez a příjít s …
Vysoce kontroverzní Dluh
V době, kdy je svět zmítán krizemi, kdy se prohlubují ekonomické rozdíly mezi kontinenty, státy, městy, vesnicemi a vrstvami obyvatelstva jednoho regionu, je kniha Davida Graebera vysoce aktuální. Autor, antropolog a sociální aktivista, v ní předkládá zcela základní ekonomický problém dluhu, půjčování peněz a vůbec placení ve zcela jiných souvislostech, než na jaké jsme zvyklí. Nejde o …