Vítejte ve světě reklamy
Reklama představuje fascinující fenomén, který do naší reality vtrhl po roce 1989 v nových podobách jako velká voda. Zatímco předtím byla reklama a její vliv na adresáty poměrně omezena, ba pro většinu pamětníků dodnes představuje pouze nárazově zařazované televizní pořady s „panem Vajíčkem“, nová reklama začala ovlivňovat naše životy doslova na každém kroku.
Řekněte si ano
Nemám ráda knihy, které vás cvičí. Obecně. Chtějí učinit váš život lehčím, hezčím, svěžím, bohatším, chtějí vám přinést miliony bez práce a lásku, kdykoli budete chtít. Jenže ono to tak nefunguje. Ve světě fungují totiž, světě div se, prazvláštní nitě, za které zřejmě tahá zlobivý šotek nebo amorek nebo si tomu můžeme říkat třeba Bůh.
BEST(ie) of Česko: To nejlepší o nás
Co o Česku soudí svět? Vidí nás jakou malou bezvýznamnou zemi, nebo naopak nás chápe jako zemi, jež může do světového dění zasáhnout? Nezná nás jen jako národ konzumentů piva a zkorumpovaných politiků?! Odpověď bychom asi hledali těžko. Co ale soudí o své zemi samotní Češi? Jaký jsme národ a co nás charakterizuje?
Kraď jako umělec
Jestli budete mít dost štěstí, dostane se vám do ruky tenhle zlodějský manuál. Je totiž na čase, aby se někdo začal konečně pohoršovat. Jsme totiž prachsprostí zloději. Ty, ty, ty taky, já, ty, ty a ty. Všichni. Austin Kleon jen musel přijít a všem nám to vytmavit. Tedy vytmavit. On nám to vlastně ani tak …